Monday, April 8, 2013


  Kevad on küll hilinenud, aga mis siis sellest ... Varsti tuleb suvi ja tundub, et iga päevaga läheb elu järjest kiiremaks. Kõik on samas nii põnev ning see hoiab meele ärksana. Mis siis toimunud on ? Kõigepealt muidugi kool - pooled eksamid on läbi ning edukalt sooritatud. Järele on jäänud veel paar tükki, neile lisaks veel kuu aega kooli ja algabki praktika. See tähendab, et suurem osa ajast veedan üle pika aja Otepääl. Peale selle sain FINALLY kätte juhiload. Nädalavahetusel Otepääl olles sain kõiki sõidutada. Halenaljaks oli muidugi see, et kui olin Siimu linna Matu uurde ära viinud, siis maja ees ütlesin veel talle " .. nüüd tuleb minu elu esimene täiesti üksinda sõit ...". Siim läks tuppa ja mina hakkasin hoovist välja tagurdama. Sõitsin 3 meetrit ja jäin lumme kinni. Istusin autos naerdes ja mõtlesin, et see ei saa lihtsalt võimalik olla .. Helistasin Siimule, kes siis tuli ja aitas mu välja. Midagi hullu ei olnud, juba kahe minuti pärast olin ma teel . Uue etendusega tulime ka välja. Nõudis palju tööd ja vaeva. Kaks etendust tuleb veel Genialistides. Kes tahab, tulgu vaatama. Kõige, kõige põnevam minu elus on hetkel siiski ärevus kultuuriakadeemia katsete pärast. Käisin eelkatsetel ning ma sain edasi !! Olin nii rõõmus, et ei suutnud terve päeva pisaraid tagasi hoida. Nüüd siis tegelengi enda ettevamistamisega suvisteks katseteks. Pean nö erialapäevikut, kuhu panen kirja oma loetud raamatud, tähelepanekud nendest , samuti ka etendustest, mida käin vaatamas ja üleüldse mõtisklusi. Teen kõvasti trenni, sest katsed hõlmavad ka nt cooperi testi or what ever ehk siis puht füüsilised harjutused on ka - tuleb tugev olla. Üritan siis võimalikult palju erinevatel kultuurisüdmustel käia. Tundub, et see aasta jääb kevad-suvine kollektsioon minu riidekapis kesiseks, sest kogu mu raha kulub piletite peale. Shit happens! Peale selle on mul veel suvel kaks pulma, mida tähistada - how cool is that. Seega põnev, põnev, põnev ja kiire on mu elu. Olen rahul - see vist ongi kõige tähtsam.


Maru tume on, aga mõte on tähtis. Tõmbasin vana bensuka juures kõrvale ja tegin pildi oma esimese, täiesti üksinda sõidu ajal!

No comments:

Post a Comment