Sunday, September 22, 2013

Sügis ja uus tegutsemisperiood on käes. Viljandisse teatrikunsti ma õppima ei saanud, mis lõi mu mõneks ajaks võrdlemisi rivist välja, kuid nüüd olen ma uut tahtmist täis. Otsustasin oma elus sisse viia paar muudatust. Medkoolis käin ma ikka edasi, aga töölt ma tulin ära. Tegin ära ripsmepikenduste paigaldamise koolituse ning väikse taskuraha eest teen neid. Kui asi kisub raskeks, siis ilmselt otsin ka mingi muu töö. Uru Noorteteatris olen ma sellest aastast juhendaja ( mis juhendaja mina küll olen, aga kogemus omaette) ning liitusin ka Tartu Üliõpilasteatriga. Juba praegu on väga-väga palju tegemist ning ma ei jõua ära oodata, mida see aasta mulle pakub. Kevadel lähen kindlasti ka lavaka katsetele, sest ma ei kavatse oma unistusest loobuda! Ärge tehke seda ka Teie! Do what ever makes u happy!
Uus moto on mul ka ( selle eest pean tänama Gretet) - Raske on võita inimest, kes ei anna alla!

    Mõnikord on meil piruka praks


Mõnikord torgib Mann mu veene

1 comment:

  1. Its so fucking hard to beat somebody who dont give up! Oled ikka persistant kiisupall mul. Igatsen!

    ReplyDelete