Wednesday, May 9, 2012

Tere tore!
Minu eelmine blogi haihtus koos mu muude kontodega. Tuleb siis uus ja parem teha.

Eile oli siis inglise keele riigieksam, mis oli tõesti täiesti ebanormaalselt keeruline. Kõik eksamid on mul siiamaani suhtliselt kehvapoolselt läinud :/ Seepärast on mu kõik unistused ja lootused edaspidiste plaanide osas
purustatud. ( Mõni suutis veel eile ka mu lootusi purustada ) . Seepärast siis Grete kutsus mind kõigepealt korvpalli mängima/vaatama. Nägin peategelase ka ära :D Sealt edasi liikusime siis linna ja linnas saime kokku minu saatusekaaslastega ehk siis klassikaaslastega. Olime peamiselt pirol ja lasime auru välja. Natuke aitas küll. Siis oligi kell palju, umb 00.00  ja mina tahtsin koju magama. Matti oli autga ja nii ta läks.

Nüüd istun ja joon vett. Mõtlen, et mida kuradit ma eile suust välja ajasin. Natuke kahetsen, aga samas nagu öeldakse "sitta sellega!". Edaspidised plaanid on minna Marioniga kuskile päikese kätte vessarit tegema ja õppima.

No comments:

Post a Comment